Cariere

Suntem deschisi pentru talent. Suntem deschisi pentru tine.

Oportunitati in cariera

Explorați oportunitatile noastre de cariera. Pentru echipa noastra din Bucuresti, cautam candidați juniori care sa se alature echipei noastre locale, cu accent pe clientii nostri. Posturile pe care le avem deschise in prezent sunt prezentate mai jos pe aceasta pagina si pe pagina noastra LinkedIn . Urmariti Orenstein, Ostro & Associates si nu ratati sansa de a obtine cel mai provocator si mai placut loc si mediu de munca din viata ta care iti va modela viitorul. 

TESTIMONIALE

"Sunt de aproape 20 ani in aceasta companie si sunt incantata de gama larga de clienti alaturi de care am avut ocazia sa lucrez. Colaborarea cu ceilalti membri ai echipei s-a dovedit a fi de fiecare data un succes si reusitele profesionale ne-au oferit intotdeauna impulsul de care am avut nevoie sa ne dezvoltam in compania pe care o vedeti astazi."

FLORI PAULESCU Partener Salarizare & HR

    "Timpul petrecut la Orenstein, Ostro & Associates a fost o ocazie minunata pentru a ma dezvolta atat profesional, cat si personal. Chiar daca ma aflam la inceputul carierei, echipa de acolo a reusit sa ma faca sa ma simt in largul meu si sa ma ajute sa dobandesc cunostinte care s-au dovedit a fi valoroase."

    RODICA OTELEANU Expert contabil si auditor financiar stagiar

      Contabil Junior

      Departamentul Contabilitate
      Responsabilitati:
      • Vei face parte dintr-o echipa completa si vei invata pas cu pas detaliile serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Responsabilitatile iti vor fi alocate treptat, pe masura evolutiei profesionale.
      • Vei gestiona clientii care fac parte din portofoliul echipei, avand suportul tuturor celor din echipa.
      • Vei participa astfel la toate activitatile contabile / fiscale necesare clientilor ce sunt alocati echipei. 

      Cerinte:

      • Absolvent de studii superioare economice sau experienta minim 2 ani.
      • Formare minimala in domeniul contabil si dorinta de a evolua in consultanta in domeniul contabil si fiscal.
      • Cunoscator de limba engleza nivel mediu spre avansat (obligatoriu).
      • Cunostinte de operare in Excel/Word (obligatoriu).
      • Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona sarcini multiple.
      • Comunicarea cu clientii pentru a ne asigura ca toate nevoile lor sunt intelese si abordate corespunzator.
      • Dorinta de a invata de la profesionisti in domeniu.
      • Ai un caracter sociabil, deschis si personalitate independenta.
      • Precizie, responsabilitate, bine organizat, gandire logica.

      Beneficii:

      • Te ajutam sa inveti, vei face parte dintr-o echipa, vei beneficia de formare si ghidare despre ceea ce trebuie sa faci.
      • Investim in dezvoltarea ta profesionala si asiguram plata taxelor aferente asociatiilor profesionale.
      • Vei beneficia nu numai de un salariu, ci de un pachet de beneficii complexe pe care ti-l vom prezenta cu ocazia interviului la care te invitam sa participi.
      • Asiguram un mediu de lucru atractiv, birourile noastre sunt situate, aproape de mijloacele de transport, de zone verzi, de locuri de iesit in pauzele de la birou.
      • Vei avea un program de lucru flexibil si ne dorim sa vii cu placere la munca.

      Contabil Junior Salarizare

      Departamentul Salarizare
      Responsabilitati:
      • Vei face parte dintr-o echipa completa si vei invata pas cu pas detaliile serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Responsabilitatile iti vor fi alocate treptat, pe masura evolutiei profesionale.
      • Vei gestiona clientii care fac parte din portofoliul echipei, avand suportul tuturor celor din echipa.
      • Vei participa astfel la toate activitatile de salarizare necesare clientilor, care sunt repartizati echipei.

      Cerinte:

      • Absolvent de studii superioare economice sau experienta minim 2 ani intr-o pozitie permanenta, ideal in departamentul de salarizare & HR.
      • Pregatire minima in salarizare si dorinta de a evolua in salarizare si HR.
      • Cunoscator de limba engleza nivel mediu spre avansat (obligatoriu).
      • Cunostinte de operare in Excel/Word (obligatoriu).
      • Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona sarcini multiple.
      • Comunicarea cu clientii pentru a ne asigura ca toate nevoile lor sunt intelese si abordate corespunzator.
      • Dorinta de a invata de la profesionisti in domeniu.
      • Ai un caracter sociabil, deschis si personalitate independenta.
      • Precizie, responsabilitate, bine organizat, gandire logica.

      Beneficii:

      • Te ajutam sa inveti, vei face parte dintr-o echipa, vei beneficia de formare si ghidare despre ceea ce trebuie sa faci.
      • Investim in dezvoltarea ta profesionala si asiguram plata taxelor aferente asociatiilor profesionale.
      • Vei beneficia nu numai de un salariu, ci de un pachet de beneficii complexe pe care ti-l vom prezenta cu ocazia interviului la care te invitam sa participi.
      • Asiguram un mediu de lucru atractiv, birourile noastre sunt situate, aproape de mijloacele de transport, de zone verzi, de locuri de iesit in pauzele de la birou.
      • Vei avea un program de lucru flexibil si ne dorim sa vii cu placere la munca.
      ro_RORO