Servicii

Serviciile pe care le ofera Orenstein, Ostro & Associates Group au garantia calitatii, eficientei, experientei si a punctualitatii echipei noastre de specialisti, ale caror obiective constau in accelerarea si maximizarea performantei financiare a companiei dumneavoastra.

Audit Financiar

Serviciul de audit financiar pe care il putem oferi companiei dumneavoastra aduce asigurarea ca situatiile financiare examinate sunt complete si intocmite cu acuratete, iar operatiunile financiar-contabile au fost efectuate in conformitate cu legislatia in vigoare. Expertii nostri asigura aplicarea tuturor procedurilor necesare, in conformitate cu Standardele Internationale de Audit. Astfel, auditorul isi poate exprima opinia in ce masura rapoartele financiare ale companiei reprezinta situatia financiara la data bilantului si rezultatul exercitiului financiar incheiat la aceeasi data. 

Obiectivele pe care le urmarim in cadrul auditului financiar sunt:

  • Verificarea preciziei, claritatii si completitivitatii procedurilor contabile cu privire la exercitiul financiar;
  • Verificarea aplicarii dupa cum urmeaza: Legea contabilitatii, armonizarea generala a mediului standardelor contabilitatii, mediul general pentru calculul si prezentarea rapoartelor financiare elaborat de IASC, Standardele Nationale si Internationale de Contabilitate;
  • Urmarirea procesarii datelor in vederea executarii curente, in mod corect si in conformitate cu legile existente;
  • Evaluarea acuratetei informatiilor furnizate de catre evidenta contabila; analiza sistemelor contabile si de control intern astfel incat sa se poata evalua daca acestea sunt potrivite pentru a fi folosite ca baza pentru intocmirea situatiilor financiare si pentru pastrarea unei evidente contabile corecte.

La finele misiunii de audit financiar va fi elaborat un raport de audit pentru conducerea companiei, care contine toate ilegalitatile, neregularitatile si inregistrarile nerelevante ce au fost gasite pe parcursul procesului de audit. Raportul va contine si principalele deficiente ale sistemului de control intern si ale altor aspecte identificate pe parcursul auditului financiar.

Consultanta fiscala

Obiectivul nostru consta in identificarea celei mai bune solutii fiscale referitoare la operatiuni, in vederea maximizarii rentabilitatii clientului nostru. Folosind experienta noastra in furnizarea de servicii fiscale, va oferim sfaturi complete in domeniul fiscal, adaptate propriilor dumneavoastra nevoi, cerinte si asteptari.

Prin consultanta fiscala la nivel national, oferim:

  • Analiza situatiei fiscale a firmei;
  • Calcularea debitelor si a penalitatilor companiei;
  • Consultanta referitoare la efectul implementarii strategiei fiscale a companiei spre a eficientiza si maximiza rentabilitatea;
  • Construirea si propunerea strategiei fiscale optime pentru obiectul de activitate specific al companiei, in conformitate cu legislatia romana;
  • Consultanta cu privire la schimbari in legislatia curenta.

Prin consultanta fiscala la nivel international, oferim:

  • Consultanta fiscala cu privire la impozitarea veniturilor si beneficiilor intre tari, in cazul asocierilor si a firmelor detinute de catre un grup in conformitate cu legislatia existenta;
  • Consultanta fiscala pentru evitarea dublei impuneri pentru dividende, dobanzi, redevente, comisioane si alte beneficii.

Contabilitate

Prin profesionalismul expertilor nostri contabili urmarim corectitudinea inregistrarilor prin cunoasterea activitatii clientilor nostri, atat persoane fizice cat si juridice.

Prin contractarea serviciilor noastre de contabilitate, asiguram urmatoarele:

  • Inregistrarea operatiunilor companiei in contabilitate (operatiuni legate de clienti si furnizori, operatiuni de trezorerie, stocuri, mijloace fixe, datorii, etc.);
  • Inregistrarea conturilor de venituri si cheltuieli in contabilitate si calcularea impozitului pe profit in conformitate cu legislatia romana;
  • Elaborarea balantei de verificare si a contului de profit si pierdere pe luna;
  • Pregatirea tuturor declaratiilor curente cerute de autoritati si depunerea lor inainte de data scadenta (declaratii de TVA, declaratii de taxe si impozite, rezultatul financiar la sfarsitul anului, etc.);
  • Verificarea inregistrarilor facute in contabilitate de angajatii clientilor nostri pe baza lunara, inchiderea lunii si calcularea impozitului pe profit in conformitate cu legislatia romana (la cerere);
  • Informarea clientului despre sumele datorate catre autoritati;
  • Mentinerea relatiei cu Autoritatile Fiscale.

Salarizare & HR

Una dintre cele mai importante resurse ale unei companii si cu siguranta indispensabila este cea umana. Orenstein, Ostro & Associates Group are grija de aceasta punand la dispozitie tuturor clientilor si partenerilor serviciul de salarizare si resurse umane.

Obiectivele acestui serviciu includ:

  • Calcularea salariilor individuale in conformitate cu politica salariala a companiei si pregatirea inregistrarilor aferente in contabilitate;
  • Realizarea declaratiilor si raportarea lor catre autoritati;
  • Realizarea declaratiilor individuale anuale;
  • Pregatirea statului de plata pentru casa sau banca, dupa cum se solicita;
  • Instiintarea clientului in legatura cu schimbari legislative aferente asigurarilor sociale;
  • Informarea clientului despre sumele datorate catre autoritati sau catre angajati;
  • Mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca;
  • Intretinerea Registrului de Evidenta a Salariatilor.

Raportare

In functie de necesitatile firmei dumneavoastra va putem oferi servicii de intocmire a unor rapoarte care va vor ajuta la supravegherea activitatii firmei dumneavoastra si/sau pentru a raporta actionarilor / asociatilor (dupa caz) ca de exemplu:

  • Intocmirea situatiilor financiare in conformitate cu IFRS pe o baza lunara, trimestriala si anuala (pozitie financiara, situatia rezultatului global, situatia fluxurilor de trezorerie, situatia modificarii capitalurilor proprii și notele aferente);
  • Elaborarea de rapoarte financiare consolidate pentru grup (la cerere);
  • Emiterea analizei lunare, trimestriale si anuale a diferentelor dintre buget si realizare, pentru veniturile si cheltuielile din perioada raportata;

Toate rapoartele mentionate vor fi restabilite/traduse in concordanta cu principiile contabile internationale, general acceptate si prezentate in Lei indexati sau in moneda de functionare a companiei.

Audit Intern

Auditul intern asigura o examinare obiectiva a ansamblului activitatilor companiei auditate, generand o evaluare independenta a managementului riscului, controlului si proceselor de conducere a acesteia.

Obiectivele pe care le urmarim in cadrul auditului intern sunt:

  • Adaptarea procedurilor interne la obiectivul de activitate al companiei si verificarea conformitatii activitatii companiei cu politicile, programele si managementul acesteia, conform prevederilor legale;
  • Urmarirea si raportarea respectarii procedurilor stabilite, evaluarea gradului de adecvare a informatiilor financiare si nefinanciare furnizate conducerii, pentru cunoasterea realitatilor din cadrul companiei;
  • Evaluarea gradului de adecvare a controalelor financiare si nefinanciare dispuse de conducerea companiei, si daca acestea sunt aplicate si in ce masura, in scopul cresterii eficientei activitatii acesteia;
  • Protejarea elementelor patrimoniale ale companiei si consultarea cu privire la existenta procedurilor de optimizare si/sau implementare a noilor proceduri pentru a minimiza riscul de erori si frauda pe cat este posibil.
  • Punerea accentului pe evaluarea managementului riscului in cadrul companiei.

Consultanta de afaceri, organizatorica si de investitii

Orice companie are nevoie de o privire obiectiva, din afara, necesara pentru imbunatatirea activitatii, a ofertelor comerciale, a prestatiei fata de clientii sai. Expertii nostri detin abilitatile necesare pentru a oferi o imagine completa si coerenta a businessului, in vederea atingerii obiectivelor pe care vi le propuneti. Orenstein, Ostro & Associates Group ofera 4 tipuri de consultanta:

Consultanta de afaceri

  • Asistenta pentru identificarea targetului de piata;
  • Asistenta in negocierile financiare cu bancile, companiile de leasing si investitorii;
  • Realizarea planului de afaceri;
  • Construirea pretului de cost, postcalcul in vederea evaluarii stocului pentru contabilitate si antecalcul in vederea stabilirii pretului de vanzare si preconizarii bugetului;
  • Pregatirea anuala, semestriala, trimestriala si lunara a bugetului;
  • onsultanta in alegerea si construirea sistemului de tehnologie a informatiei si comunicatii.

Consultanta organizatorica

Are ca scop optimizarea dimensiunii si structurii organizatiei in concordanta cu dimensiunea afacerii, precum si a obiectivelor de dezvoltare pe termen scurt si mediu. Va putem oferi:

  • Analiza organizatiei (companiei), in functie de dimensiune si structura;
  • Crearea si implementarea organigramei companiei in vederea optimizarii operabilitatii;
  • Stabilirea procedurilor de control intern pentru a minimiza riscul de eroare si frauda;
  • Analiza si evaluarea posturilor si asistenta in alegerea personalului care va ocupa pozitiile stabilite in organigrama;
  • Implementarea sistemelor necesare in noul format organizational;
  • Controlul asupra implementarii noii organigrame.

Consultanta de investitii, in cadrul careia oferim:

  • Pregatirea planului de afaceri;
  • Consultanta in vederea stabilirii formei legale optime pentru investitii;
  • Planificarea activitatii in vederea maximizarii profitului net pentru investitor;
  • Construirea sistemului financiar contabil;
  • Construirea sistemului de tehnologia informatiei si de comunicatii;
  • Consultanta in vederea stabilirii echipei de conducere;
  • Consultanta cu privire la oportunitati de investitii.

Serviciul de redresare

Serviciul de redresare oferit de catre Orenstein, Ostro & Associates Group este bazat pe analiza a 53 de parametri majori prin care evalueaza modul in care actioneaza firma analizata pe piata, modul in care este organizata si rolurile departamentelor, furnizorii si clientii si istoricul relatiilor comerciale cu acestia, procedurile interne si nivelurile de autorizare si multe altele. In procesul de analiza se identifica atat punctele slabe ale organizatiei cat si punctele tari si ofera clientilor un plan de reorganizare realist si eficient pentru inlaturarea problemelor si maximizarea atuurilor. Desi fiecare situatie este unica, compania utilizeaza un proces consistent, testat anterior si care si-a dovedit viabilitatea in restabilirea competitivitatii organizationale. Metodologia folosita urmareste cativa pasi spre a elabora planul de redresare:

  • Studierea afacerii vizate prin intermediul interviurilor cu top managementul si analiza contractelor cu principalii clienti;
  • Analiza organizatiei pe baza documentelor furnizate de client, analiza ce va cuprinde organigrama, politicile firmei, contractele de munca tip, fluxul informatiilor si a documentelor in firma, drepturile angajatilor in functie de pozitie;
  • Analiza organizatiei pe teren, pentru a verifica modul de implementare a fluxului informational si respectarea nivelelor de autorizatie;
  • Interpretarea informatiilor colectate si concluzii preliminarii;
  • Validarea concluziilor cu persoanele intervievate anterior;
  • Intocmirea raportului final de analiza si concluzii si a planului de redresare.

Planul de redresare astfel conturat va contine modalitatile de eliminare a punctelor slabe identificate, recomandari de optimizare a avantajelor pe care le poseda firma si recomandari de relocare a resurselor in functie de prioritatile majore.

Training personalizat Finance for Non-Finance Top Executives

Fie ca sunteti actionar al unei companii, fie antreprenor, fie manager, cunoasterea cat mai aprofundata si completa a fiscalitatii si finantelor va contribui decisiv la succesul dumneavoastra in afaceri. Si cum o buna cunoastere a acestor domenii va poate ajuta sa va imbunatatiti starea financiara a companiei sau sa cresteti profitul, noi, Orenstein, Ostro & Associates Group, am creat un modul de training financiar personalizabil pe cerintele dumneavoastra, intitulat "Financial for Non Financial Top Executives”. Nu este un training pentru contabili, ci pentru persoane cu functii de conducere/raspundere care nu sunt finantisti, dar au mare nevoie de cunostinte financiare. Finance for Non-Finance Top Executives. Nu este un training pentru contabili, ci pentru persoane cu functii de conducere/raspundere care nu sunt finantisti, dar au mare nevoie de cunostinte financiare.

  • Trainingul se adreseaza persoanelor din top management si/sau actionarilor sau antreprenorilor, urmarind sa asigure o baza esentiala de cunostinte financiare pentru o mai buna intelegere si exploatare a procesului financiar;
  • Contine notiuni de baza din domeniul financiar-fiscal, dar si o componenta personalizata in functie de fiecare cursant, pentru insusirea fluxului organizational specific fiecarei companii;
  • Sesiunile de training sunt concepute a avea pana la patru cursanti si pot dura aproximativ o zi lucratoare; o zi de lucru;
  • Numarul mic de cursanti permite o mai buna distribuire a informatiei, o comunicare personalizata si directionata catre toti participantii, formatul promovand astfel conversatiile deschise si orientate catre invatare;
  • Locatia in care se va tine acest training este flexibila, clientii putand opta intre sediul lor sau sediul nostru.

Pachetul pentru PFA

Profesionistii din orice domeniu trebuie sa se concentreze pe a face ceea ce stiu sa faca cel mai bine. De aceea, pentru a-i scuti de grija contabilitatii, Orenstein, Ostro & Associates Group a lansat pachetul special de contabilitate pentru persoanele care detin PFA.

  • Serviciul targheteaza profesionistii de top care au PFA, cum ar fi medicii, artisti, liber profesionistii din industrii precum cea de publicitate, etc.;
  • Ofera servicii de contabilitate la standard de companie dar la un pret avantajos pentru indivizi;
  • Pachetul oferit de catre Orenstein, Ostro & Associates Group le permite profesionistilor sa se elibereze de grijile managementului financiar pentru a se dedica in intregime unei cariere in ascensiune.
Economisiti bani si timp

Inscrieti-va acum si obtineti 10% reducere la orice serviciu

ro_RORO